ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ
ΣΤΗΡΙΞΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΤΑΚΗ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

Ο Τάκης Παπαθεοδωροπουλος, Συντονιστής της Εκτελεστικής Γραμματείας Πάτρας και μέλος της Πανελλαδικής Πολιτικής Επιτροπής Δημοκρατικής Αριστεράς έκανε την παρακάτω δήλωση:

Με έκπληξη μόλις απόψε είδα σχετικό δημοσίευμα που μου αποδίδει αποστασιοποίηση από την Κίνηση “Tώρα για την Πάτρα” και υποθετικούς διαλόγους με τον επικεφαλής Γιάννη Δημαρά που δεν ανταποκρίνονται ουδόλως στην πραγματικότητα και ουδέποτε έλαβαν χώρα. Ειλικρινά προβληματίστηκα παρά πολύ αν αξίζουν τον κόπο της διάψευσης. Δεν θα μπω στην διαδικασία καν να αναφέρω την δημόσια συμμέτοχη μου σε δραστηριότητες της Κίνησης την τελευταία εβδομάδα που αποδεικνύουν το αναληθές του δημοσιεύματος και τις διάφανες σκοπιμότητες του. Θα είμαι όμως απολύτως σαφής στην τοποθέτηση μου ώστε να μην υπάρχει το παραμικρό περιθώριο παρερμηνείας. Τόσο προσωπικά σαν ενεργός πολίτης που συμμετέχω στην Κίνηση «Τώρα για την Πάτρα» από τις προηγούμενες δημοτικές εκλογές,  όσο και σαν Συντονιστής της Δημοκρατικής Αριστεράς Πάτρας που ήταν ο πρώτος πολιτικός σχηματισμός που στήριξε την Κίνηση θα συνεχίσω να προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις μέχρι την τελευταία στιγμή για την νίκη της Κίνησης «Τώρα για την Πάτρα» και του επικεφαλής της Γιάννη Δημαρά. Μια νίκη που την έχει ανάγκη η πόλη και οι πολίτες της. Και αυτή η νίκη είναι πολύ κοντά και είναι φυσικό να ενοχλεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου