ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ
ΣΤΗΡΙΞΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2011

Ερώτηση της Δημοκρατικής Αριστεράς για τη στήριξη μαθητών με σοβαρά οικονομικά προβλήματα


ΘΕΜΑ :
Ερώτηση της Δημοκρατικής Αριστεράς για τη στήριξη μαθητών με σοβαρά οικονομικά προβλήματα


Το ζήτημα της στήριξης μαθητών από οικογένειες με σοβαρά οικονομικά προβλήματα θέτουν ο πρόεδρος και οι βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς, με σχετική ερώτηση που κατέθεσαν προς τους υπουργούς Εργασίας και Παιδείας. Το κείμενο της ερώτησης που υπογράφουν ο Φώτης Κουβέλης, ο Θανάσης Λεβέντης, ο Γρηγόρης Ψαριανός και ο Νίκος Τσούκαλης έχει ως εξής:
Η σημερινή οικονομική κρίση πλήττει μία από τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, δηλαδή τα παιδιά και τους εφήβους, τους μαθητές της χώρας. Η απώλεια της εργασίας, η οικονομική δυσπραγία και ανέχεια συνεπάγεται ανασφάλεια, άγχος, κατάθλιψη, ένταση στις σχέσεις των ενηλίκων και, συχνά, δυσμενείς επιπτώσεις και στα παιδιά τους. Επισημαίνεται ότι ήδη το 2009, ο κίνδυνος φτώχειας για παιδιά ηλικίας 0-17 ετών ανερχόταν σε 23,7%, ποσοστό υψηλότερο από το αντίστοιχο ποσοστό του συνολικού πληθυσμού.
Σε ανακοίνωση του Α’ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Αθήνας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (13-10-2011) περιγράφεται μια ολοένα και πιο ζοφερή πραγματικότητα για τα φτωχά παιδιά, τα οποία εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι οικογένειές τους έχουν περιέλθει σε δεινή κατάσταση. Αναφέρεται, μάλιστα ότι σε σχολεία της Αθήνας έχουν καταγραφεί ακόμη και κρούσματα λιποθυμίας λόγω ασιτίας.

Είναι προφανές, ότι για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση, επιτακτική ανάγκη είναι ο άμεσος συντονισμός και η συνεργασία των αρμοδίων Υπουργείων με την Αυτοδιοίκηση, εκπαιδευτικούς και συλλόγους γονέων και κηδεμόνων.

Με βάση τα προαναφερόμενα,

ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

-Ποιες πρωτοβουλίες θα αναλάβουν, προκειμένου μαθητές με σοβαρά οικονομικά προβλήματα, να απολαμβάνουν την απαραίτητη στήριξη και μέριμνα από τους αρμόδιους φορείς και σε τι θα συνίσταται αυτή η στήριξη;

-Με ποιον τρόπο εντοπίζονται και καταγράφονται τα προβλήματα που σχετίζονται με τη φτώχεια και τον κοινωνικό αποκλεισμό των μαθητών, οι οποίοι ζουν σε καθεστώς φτώχειας ή απειλούνται απ’ αυτό εξαιτίας σοβαρών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι οικογένειές τους; Πώς συντονίζονται οι φορείς;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου