ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ
ΣΤΗΡΙΞΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΛΑΠΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΣΤΟ  2ο  (ΝΟΤΙΟ) ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ

Λάππας Βασίλης του Σωτηρίου. Γεννήθηκα στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας το 1971 από Έλληνες μετανάστες και από το 1976 ζω στην Πάτρα. Είμαι παντρεμένος με τη φιλόλογο Μαρία Θωμαΐδου. Το 1989 αποφοίτησα από το 5ο Γενικό Λύκειο Πάτρας. Σπούδασα προγραμματισμό και ανάλυση συστημάτων πληροφορικής στον εκπαιδευτικό οργανισμό Computer Practicα και κατέχω το First Certificate of Cambridge για την αγγλική γλώσσα. Το 1993 ολοκλήρωσα την στρατιωτική μου θητεία με το βαθμό του έφεδρου λοχία. Από τότε ασκώ το επάγγελμα του αυτοκινητιστή, ενώ είμαι μέλος του Σωματείου Αυτοκινητιστών Πάτρας «Άγιος Χριστόφορος», του Προμηθευτικού-Καταναλωτικού Συνεταιρισμού Ταξί και ιδρυτικό μέλος του Συνεταιρισμού Ραδιοταξί Πάτρας. Είμαι εθελοντής αιμοδότης από το 2000 και μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Έχω αποφοιτήσει από τη Σχολή Ναυαγοσωστών του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού και κατέχω επίσης πτυχίο επόπτη ασφάλειας κολυμβητικών δεξαμενών. Τα τελευταία 10 χρόνια ασχολούμαι σε αγωνιστικό επίπεδο με την ιστιοπλοΐα ανοιχτής θαλάσσης και το αλεξίπτωτο πλαγιάς. Το 2004 συμμετείχα στην επιτροπή αλεξιπτωτισμού πλαγιάς για τη διοργάνωση του 8ου Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στην Ελλάδα, ενώ από το 2008 είμαι ταμίας της Λέσχης Αλεξιπτώτου Πλαγιάς Πάτρας. Είμαι ιδρυτικό μέλος του Tango Club Patras και ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το θέατρο και τη φωτογραφία. Το 2005 συμμετείχα στην θεατρική παράσταση «Ονειρογράμματα με τη Νεφέλη» του Συλλόγου Εμψυχωτών-Παιδαγωγών Θεατρικού Παιχνιδιού «Δια του Θεάτρου». Έχω παρακολουθήσει τα εξής συνέδρια:Συνέδριο για τον εθελοντισμό που διοργανώθηκε από φορείς της Πάτρας (2005) «Δίκτυο φυσικών πάρκων», διεθνής συνεργασία προστατευόμενων περιοχών της Μεσογείου (2006) Στις δημοτικές εκλογές του 2006 συμμετείχα ως υποψήφιος σύμβουλος Ανατολικού Διαμερίσματος με τον Γιάννη Δημαρά στην παράταξη ’’Τώρα για την Πάτρα’’, την οποία έκτοτε στηρίζω ενεργά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου